Selamat Datang Di Blog Yang sederhana,mau tau yang lebih hot? Klik disni Ya!! Terima Kasih

Jumat, 19 Juni 2009

New Blogger Template, Fresh Template, New Style Template

Permintaan dari seorang pengomen blog ini, dia hendak template seperti yang saya guna ini. Jadi kali ini saya bercerita tentang blogspot template pulak.

Template seperti blog saya ini mudah untuk anda dapati di web2 yang menyediakan template. Sebenarnya ada beribu dan mungkin puluh ribu template di internet ni. Sekarang ini ramai yang meminati template berstyle MAGAZINE.


Template berstyle magazine lebih cantik dan gaya templatenya lebih kepada blog dot com. Template blog saya ini pada asalnya hanya biasa sahaja, banyak perubahan sedikit demi sedikit saya buat pada template ini. Barulah pada hari ini template ini menjadi seperti ini.


Jika anda berminat untuk mendapatkan template, anda boleh dapatkan secara percuma di web-web seperti :

* themelib
* eblogtemplate

dan banyak lagi, cara mencari dengan mudah ialah dengan menggunakan google search. Taipkan sahaja blogger template, blogspot template, fresh template, dan sebagainya. Pasti jumpa template2 yang menarik..


Comments :

0 komentar to “New Blogger Template, Fresh Template, New Style Template”

Posting Komentar

Bawah Menarik


free widget
 
© free template by Businnes succes